środa, 26 września 2012

zaproszenia na sesję zdjęciową



14 komentarzy:

Scrappująca Merida pisze...

Jak zwykle mnie rozwaliłaś swoja pomysłowością:-).Nie mogę się już doczekać propozycji kartek światecznych, a czytalam że już zrobione:-)

Riet pisze...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

Urtica pisze...

No bomba! Ależ pomysł! Zaproszenie w formie... majtek na sesję rozbieraną? Wow!

Yuliya Khudyakova pisze...

Ha)) So cute!

Јасна pisze...

Odlično izgledaju! Pozdrav!

Fabryka Spokoju pisze...

Sesja noworodkowa? Cudne te zaproszenia :D

GosiaMachynia pisze...

super pomysł :)))

Ziabaa SCRAP pisze...

Śliczne zaproszenia! Uwielbiam motyw majciochów:)
Pozdrawiam i zapraszam :)

Anonimowy pisze...

Dlaczego karty są w formie majteczek.? :)))

agnieszka pisze...

bo to sesja dla maluszków ? :)

jolagg pisze...

Agnieszko... gdzie można zdobyć formę na te majteczki? Plisss!

agnieszka pisze...

Jolka, narysowałam i wycięłam "na oko" nie mam formy

jolagg pisze...

Rany... moje "na oko" na pewno nie wyjdą. Tutaj trzeba mieć zmysł krawiecki przy wycinaniu takiej formy. To prawie jakbyś mi kazała ubranie uszyć.

agnieszka pisze...

:*